Afsluiting lessen op Juniorcampus

Begin van dit jaar vroeg een leerkracht van de WICO-Juniorcampus mij of ik tijd had om een klas gemotiveerde leerlingen schaakles te geven. Waarom niet, dacht ik. Een uur per week op dinsdag werkten zij ijverig en ik was aangenaam verrast door hun resultaten.

Als afsluiting van de lessen nam ik het in een simultaan wedstrijd op tegen 19 leerlingen. Omdat enkele deelnemers in een openingsval trapten, mochten zij opnieuw spelen. Zo speelde ik uiteindelijk  25 wedstrijden. De uitslag 25:0 geeft geen juist beeld van de gespeelde wedstrijden, in veel gevallen had ik geluk. Zeker 5 leerlingen stonden gewonnen of gelijk. Mijn ervaring was daar doorslaggevend. Wij zullen zien hoe het volgend jaar verloopt. Ik kijk er al naar uit!

Pavel





Reacties

Populaire posts van deze blog

Nieuws van Neerpelt - jeugd

Limburgs jeugdsnelschaakkampioenschap